VIRUS
WWW.UNKNOWNS.RO
Din: WWW.UNKNOWNS.RO
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3176
|
|
Sa incepem ..
Explicatie "Gate.txt"
1. Cum faci un gate pe "M"
* Sa luam la nimereala un gate, si am sa vi-l explic...
42 0 4 203 70 213 81 0 0 50
* Este gate-ul din Losttower7
42 - Numarul gate-ului 0 - Tipul de gate (/move) 4 - Numarul hartii 203 - X 70 - Y 213 - X1 81 - Y1 0 - Target gate 0 - Directie 50 - Level
Observatie: Revenim la numarul 2, adica "0"... Exista 3 tipuri de gate-uri: 0 - Pentru /move, /warp sau "M" 1 - Pentru dus 2 - Pentru intors (cand vrei sa faci lagatura dintre 2 harti, o sa va explic mai tarziu acum revenim...)
* Acum trecem la partea de client... * Retineti: Gate.txt si Gate.bmd trebuie sa fie acelasi * Deschidem MoveReq.bmd si luam gate-ul din Losttower7 ca sa coincida... * De obicei este gate-ul nr. 20
20 LostTower7 LostTower7 70 8000 41
20 - Numar gate in MoveReq.bmd LostTower7 - Koreana LostTower7 - Engleza 70 - Level 8000 - Zen 41 - Numar gate din gate.txt
Acum toti va intrebati de ce in Gate.txt e 42 si in MoveReq.bmd e 41, ei bine daca va uitati la gate-ul 40-41 veti observa ca e acelasi lucru, este gate-ul dintre L6 -> L7, L7 are nr. 2 dar nu conteaza tot in L7 ajungi Smile
Deci daca vreti sa faceti un gate pe "M" cel mai important este sa folositi aceleasi numere...
* Revenim la prima explicatie "Target gate, Directie" * Directie: ganditi-va la pozitia characterului nimic mai mult
7 8 9 4 -1 6 1 2 3
-1 - orice pozitie
* Target gate
* Aici este putin mai dificil nu cred ca veti intelege, dar am sa incerc sa va explic: * Trebuie sa numarati din 2 in 2 (0, 2, 4...) pentru fiecare gate care contine "dus si intors" adica 1 si 2 de care am spus mai sus... * De asemenea trebuie numarat si "0" dar cu 1 numar (0, 2, 6, 7...) s.a.
2. Cum faci un gate dintre 2 harti!
* Probabil ca acum aveti ceva cunostiinte despre 1, 2 de care am zis mai sus, deci nu va fii asa greu Smile * Luam un gate la nimereala si vi-l explic:
Dus:
1 1 0 121 232 123 233 2 0 20 2 2 1 107 247 110 247 0 1 20
Intors:
3 1 1 108 248 109 248 4 0 0 4 2 0 121 231 123 231 0 1 0
* Este gate-ul dintre Lorencia si Dungeon si invers, sa incepem...
Dus: prima linie: 1 - Numar gate 1 - Tipul de gate (dus/intors) 0 - Numar harta 121 - X 232 - Y 123 - X1 233 - Y1 2 - Target gate 0 - Directie 20 - Level
Dus: a doua linie: 2 - Numar gate 2 - Titul de gate (dus/intors) 1 - Numar Harta 107 - X 247 - Y 110 - X1 247 - Y1 0 - Target gate 1 - Directie 2 - Level
Intors: prima linie: Sunt numerele din "Dus, a doua linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate
Intors: a doua linie: Sunt numerele din "Dus, a prima linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate
Explicatie "ShopX.txt"
* Luam un item oarecare... * Preferata tuturor: Rena
14 21 0 0 0 0 0 //Rena
14 - Type (tipul item-ului din Item.txt) 21 - Index (numarul item-ului din Item.txt) 0 - Level (+ cat sa fie 0-13) 0 - Durability (0-255) 0 - Skill (valabil pentru arme mai mult) 0 - Luck (luck) 0 - Option (additional option 0-2
* Aici voi include si Bless Bug (BB) * Ce inseamna Bless Bug ? * Atunci cand vinzi un anumit item iti da mai mult zen decat cere * Bless Bug se poate face doar pe anumite iteme nu pe toate * Ex: Jewel of Bless (de unde vine si numele) * Trebuie sa pui duratility mai mare (0-255)
Ex: Jewel of Bless fara BB
14 13 0 0 0 0 0 //Jewel of Bless
Jewel of Bless cu BB
14 13 0 255 0 0 0 //Jewel of Bless
* Shop info:
Shop0 = [Lorencia] Blacksmith Shop1 = [Lorencia] Bar Shop2 = [Lorencia] Wizard Shop3 = [Lorencia] Peddler Shop4 = [Lorencia] Peddler langa rau [GM Shop] Shop5 = [Lorencia] Potion Girl Shop6 = [Davias] Bar Shop7 = [Davias] Wizard Shop8 = [Davias] Weapon Merchant Shop9 = [Noria] Eo the Craftsman Shop10 = [Noria] Elf Lala Shop11 = [Lorencia] Alex Shop12 = [Davias] Thomson Kannel _________________
Explicatie "BadSyntax.txt"
* Acest fisier cenzureaza unele cuvinte, un fel de sintaxe gresite. Nici eu nu stiu asa bine ce vrea sa insemne...
"'" "." ";" ":" "." "`" "Webzen" "webzen" "(~censored~)"
_________________
Explicatie "ConnectMember.txt"
* Acest fisier este folosit pentru V.I.P. cand deschizi un SubServer V.I.P * Ce inseamna ?! * La acest server se pot conecta doar accounturile scrise aici... * Ex: Code: "accountname" "StaRGagicu"
Explicatie "EventItemBag.txt"
* Acesta este primul tip de EventItemBag, cel simplu... * Spun simplu pentru ca este asemanator cu un "shop" * Adica poti pune cod ca in shop dar fara durability * Ex:
0 5 4 0 0 0 // Blade
0 - Type 5 - Index 4 - Level 0 - Skill 0 - Luck 0 - Option
* EventItemBag info:
EventItemBag = Box of Luck EventItemBag2 = Skeleton King EventItemBag3 = Fire Dragon EventItemBag4 = Star of Christmas EventItemBag5 = Fire Cracker-Heart of Love EventItemBag6 = Gold Metal EventItemBag7 = Silver Metal EventItemBag8 = Bok+1 EventItemBag9 = Bok+2 EventItemBag10 = Bok+3 EventItemBag11 = Bok+4 EventItemBag12 = Bok+5 EventItemBag13 = Ring of Warrior [40-80] EventItemBag14 = Ring of Warrior [40-80] EventItemBag15 = Heart of Dark Lord EventItemBag16 = None :/ EventItemBag17 = Kundun [Kalima] EventItemBag18 = HuntZone [Erochim] EventItemBag19 = SeniorMix [Loren] EventItemBag20 = Gem of Secrets EventItemBag21 = Red Ribbon Box EventItemBag22 = Green Ribbon Box EventItemBag23 = Blue Ribbon Box EventItemBag24 = Pink Chocolate Box EventItemBag25 = Red Chocolate Box EventItemBag26 = Blue Chocolate Box EventItemBag27 = Light Purple Candy Box EventItemBag28 = Vermilion Candy Box EventItemBag29 = Deep Blue Candy Box EventItemBag30 = Dark Elf (Crywolf Event) EventItemBag31 = Balgass (Crywolf Event) EventItemBag32 = Maya hands (Kanturu Event) EventItemBag33 = Nightmare (Kanturu Event) _________________
Explicatie "Monster.txt"
* Luam un monstru oarecare... * Cel mai smecher: Spider
3 1 "Spider" 2 40 0 6 8 1 0 10 1 2 0 1 5 400 1800 10 2 120 10 5 0 0 0 0 0
3 - Numar monstru 1 - Rate "Spider" - Nume monstru 2 - Level 40 - HP 0 - Mana 6 - Min. damage 8 - Max. damage 1 - Defense 0 - Magic defense 10 - Attack rate 1 - Defense rate 2 - Move range 0 - Attack type 1 - Attack range 5 - See range 400 - Move speed 1800 - Attack speed 10 - Respawn time 2 - Attribute 120 - Item rate 10 - Money rate 5 - Drop item max. level 0 - Wind resistance 0 - Poison resistance 0 - Ice resistance 0 - Lightning resistance 0 - Fire resistance _________________
Explicatie "EventItemBagII.txt"
* Avem un EventItemBag de tipul asta: * Deaia l-am numit EventItemBag II pentru ca este mai greu de explicat...
//µĺ·Ó°ˇ´É¸Ę ĽłÁ¤ 0 0 0 1000 //·Î·Ł˝ĂľĆ 1 0 0 1000 //´řŔü 2 0 0 1000 //µĄşńľĆ˝ş 3 0 0 1000 //łë¸®ľĆ 4 0 0 1000 //·Î˝şĆ®Ĺ¸żö 5 0 0 1000 //şó°ř°Ł 6 0 0 1000 //°ć±âŔĺ(ąčƲ»çÄż 7 0 0 1000 //ľĆƲ¶ő˝ş 8 0 0 1000 //Ÿ¸ŁÄ 9 0 0 1000 //ľÇ¸¶ŔDZ¤Ŕĺ 10 0 0 1000 //ŔĚÄ«·ç˝ş end //µĺ·ÓÁ¨ ą× ľĆŔĚĹ۵ĺ·Ó Č®·ü //ŔĚşĄĆ®ľĆŔĚĹŰ µĺ·Ó Č®·üŔş //ľĆŔĚĹ۵ĺ·Ó Č®·üŔş 1 "none" 1000000 0 0 0 0 100 1 end //ŔÇ °ŞŔĚ 1ŔĚ¸é ·Ł´ýŔ¸·Î Ŕűżë, 0Ŕ̸é ŔűżëľČÇÔ 2 0 17 0 4 1 0 0 0 //´ŮĹ©şę·ąŔĚÄż 0 18 0 4 1 0 0 0 //Ľ±´őşí·ąŔ̵ĺ 0 31 0 4 1 0 0 0 //µĄľ˛şę·Îµĺ 0 20 0 1 1 0 0 0 //łŞŔĚĆ®şí·ąŔ̵ĺ 0 21 0 1 1 0 0 0 //µĄ˝şşí·ąŔ̵ĺ 3 12 0 1 1 0 0 0 //±×·ąŔĚĆ®·ÎµĺĽÁĹÍ 4 19 0 4 1 0 0 0 //±×·ąŔĚĆ®·ąŔÎĽ®±Ă 4 20 0 1 1 0 0 0 //żˇ·ÎżěąŮŔş¸ż? 5 9 0 4 1 0 0 0 //µĺ·ˇ°ďĽŇżďÁöĆÎŔĚ 5 11 0 1 1 0 0 0 //ÄďµĐŔÇÁöĆÎŔĚ 0 16 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® Ćı«ŔÇ°Ë 2 10 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ±×·ąŔĚĆ®ĽÁĹÍ 3 10 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® µĺ·ˇ°ď˝şÇÇľî 4 16 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ĽĽŔÎƮũ·Î˝şĽ®±Ă 4 17 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® Ȧ¸®»çŔĚĆ®ş¸żě 5 9 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® µĺ·ˇ°ďĽŇżďÁöĆÎŔĚ 5 8 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ĆĸęŔÇÁöĆÎŔĚ 7 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďĹő±¸ 7 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďÇď¸ä 7 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹ͸¶˝şĹ© 7 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´Çď¸ä 9 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďąŮÁö 9 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďąŮÁö 9 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±ąŮÁö 9 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´ąŮÁö 9 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹÍąŮÁö 10 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďŔĺ°© 10 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´Ŕĺ°© 10 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±Ŕĺ°© 11 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďşÎĂ÷ 11 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±şÎĂ÷ 11 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹÍşÎĂ÷ end
Sa incepem... Tipul "0" Code: 0 0 0 1000 //·Î·Ł˝ĂľĆ
0 - Map index 0 - Drop flag 0 - Min. monster level 1000 - Max. monster level
Tipul "1" Code: "none" 1000000 0 0 0 0 100 1
"none" - Nume EventItemBag (Event) 1000000 - Drop zen 0 - Event item type 0 - Event item index 0 - Event item level 0 - Event item drop rate 100 - Item drop rate 1 - Excellent item drop rate (1-1200)
Tipul "2"
* Aici este mai usor pentru ca aici sunt itemele * Asemanator cu un shop dar putin diferit si mai complex Code: 0 17 0 4 1 0 0 0 //´ŮĹ©şę·ąŔĚÄż
0 - Type 17 - Index 0 - Min. level item drop 4 - Max. level item drop 1 - Skill 0 - Luck 0 - Option 0 - Excellent [0/1] _________________
Explicatie "MonsterSetBase.txt"
* Intr-un MonsterSetBase.txt exista 5 tipuri de spoturi: * Tipul 0 "NPC, Door, Lance, Trap... etc." * Tipul 1 "Range spot" * Tipul 2 "Point spot" * Tipul 3 "Goldeni..." * Tipul 4 "Blood Castle, Devil Square, Chaos Castle... etc."
* Acum sa luam fiecare tip pe rand si sa-l explicam...
# Tipul "0" Code: 240 0 0 147 145 1
* In cazul nostru este Vault Keeper, Storage, Werehouse sau cum vreti sa-i ziceti...
240 - Numar monstru 0 - Numar harta 0 - Distanta 147 - X 145 - Y 1 - Directie
# Tipul "1" Code: 130 6 3 15 111 24 116 0 5
* Aici avem Spirit Sorcerer
130 - Numar monstru 6 - Numar harta 3 - Distanta 15 - X 111 - Y 24 - X1 116 - Y1 0 - Directie 5 - Monster count (cati sa apara pe spot)
# Tipul "2" Code: 61 8 30 83 176 -1
* ... Vim Knight * Foarte asemanator cu tipul 0
61 - Numar monstru 8 - Numar harta 30 - Distanta 83 - X 176 - Y -1 - Directie
# Tipul "3" Code: 82 0 30 183 128 188 135 -1 6
* ... Golden Tantalos * Foarte asemanator cu tipul 1
82 - Numar monstru 0 - Numar harta 30 - Distanta 183 - X 128 - Y 188 - X1 135 - Y1 -1 - Directie 6 - Monster count
# Tipul "4" Code: 90 12 30 14 40 1
* ..Orc Warrior * Foarte asemanator cu tipul 0 si 2
90 - Numar monstru 12 - Numar harta 30 - Distanta 14 - X 40 - Y 1 - Directie _________________
Explicatie "Item.txt"
* Luam un item oarecare... * Katache Code: 3 0 20 1 3 1 1 1 "Katache" 16 16 26 35 27 0 0 0 80 40 0 0 0 1 0 1 0 1 1
3 - Index 0 - Item solt, pozitia 20 - Skill type 1 - X 3 - Y 1 - Serial 1 - Option 1 - Drop [0/1] "Katache" - Nume item 16 - Level item 16 - Min. damage 26 - Max. damage 35 - Speed 27 - Durability 0 - Magic durability 0 - Magic power 0 - Unknown 80 - Strength 40 - Agility 0 - Unknown 0 - Unknown 0 - Unknown 1 - Unknown 0 - DW/SM 1 - DK/BK 0 - Elf/Me 1 - MG 1- DL
* Cateva informatii:
# Index: 0 - Swords 1 - Axes 2 - Maces & Scepters 3 - Spears 4 - Bows & Crossbows 5 - Staffs 6 - Shields 7 - Helms 8 - Armors 9 - Pands 10 - Gloves 11 - Boots 12 - Wings & Others 1 13 - Others items 2 14 - Others items 3 15 - Scrolls
# Item slot: 0 - Left weapon (arma stanga) 1 - Right weapon (arma dreapta) 2 - Helm 3 - Armor 4 - Pands 5 - Gloves 6 - Boots 7 - Wings 8 - Guardian, Dinorant... etc 9 - Pendant 10 - Ring -1 - Cannot be equiped (nu poate fii purtat)
# Skill: Citeste "Skill.txt", adica numarul skill-ului...
# Coordonate: X, Y X - Coloana Y - Rand
# Serial: 0 - Disable 1 - Enable
# Option: 0 - Disable excellent option 1 - Enable excellent option
# Drop: 0 - Disable drop from monsters 1 - Enable drop from monsters
# Item name: Numele item-ului
# Item level: Level-ul itemului de drop
# Min. Damage & Max. damage: Min. damage - 1 Max. damage - 255
# Speed: Speed - 0-255
# Durability: Durability - 0-255
# Magic durability: Unknown
# Magic power: Add wizardy damage
# Strength, Agility...: Cerintele item-ului...
# Clase: (1, 2, 3) Dark Wizard - Soul Master - Grand Master (1, 2, 3) Dark Knight - Blade Knight - Blade Master (1, 2, 3) Elf - Muse Elf - High Elf (1, 3) Magic Gladiator - Duel Master (1, 3) Dark Lord - Lord Emperor _________________
Explicatie "ItemSetOption.txt"
* Luam un set la nimereala:Code: 1 "Warrior" 0 10 -1 -1 19 10 -1 -1 13 20 -1 -1 14 5 -1 -1 10 20 -1 -1 1 10 -1 -1 -1 -1 -1 -1 15 5 17 5 0 25 -1 -1 -1 -1 0 0 0 0 0
1 - Numar set "Warrior" - Nume set 0 - Option 2-1 10 - Value -1 - Option 2-2 -1 - Value 19 - Option 3-1 10 - Value -1 - Option 3-2 -1 - Value 13 - Option 4-1 20 - Value -1 - Option 4-2 -1 - Value 14 - Option 5-1 5 - Value -1 - Option 5-2 -1 - Value 10 - Option 6-1 20 - Value -1 - Option 6-2 -1 - Value 1 - Option 7-1 10 - Value -1 - Option 7-2 -1 - Value -1 - Option 8 -1 - Value -1 - Option 9 -1 - Value 15 - Full 1 5 - Value 17 - Full 2 5 - Value 0 - Full 3 25 - Value -1 - Full 4 -1 - Value -1 - Full 5 -1 - Value 0 - None 0 - None 0 - None 0 - None 0 - None
# Explicatie:
0 - Prima optiune cand porti 2 iteme din set (Increase strength) 10 - Increase strength + 10 -1 - A doua optiune cand porti 2 iteme din set (adica nici o optiune) -1 - Nici o valoare (value)
15 - Prima optiune cand porti setul complet (Critical damage rate) 5 - Critical damage rate + 5% 17 - A doua optiune cand porti setul complet (Excellent damage rate) 5 - Excellent damage rate + 5% 0 - A treia optiune cand porti setul complet (Increase strength) 25 - Increase srength + 25
# Optiuni:
0 - Increase strengh 1 - Increase agility 2 - Increase energe 3 - Increase vitality 5 - Increase min. attack damage 6 - Increase max. attack damage 7 - Increase magic damage 9 - Increase attack successfull rate 10 - Increase defence 11 - Increase maximum life 12 - Increase maximum mana 13 - Increase maximum AG 14 - Increase AG 15 - Critical damage rate 16 - Increase critical damage 17 - Excellent damage rate 18 - Increase excellent damage 19 - Increase skill damage 20 - Double damage rate 21 - Ignore enermy's defense 22 - Increase shield's defence _________________
Explicatie "BloodCastle.dat"
* Aici cred ca este de ajuns traducerea...
// Acest fisier contine timpul din Blood Castle // Timp de intrare / Timp de jucat / Timp de asteptare pana sa inceapa BC 0 5 15 1 end // Drop-ul pentru Blood Castle // Item drop rate (10)/n) / Excellent item drop rate (1/1200) / Timp de diparitie a item-ului 1 100 10 0 end // Numar Blood Castle (0~6), Crystal statue HP, Castle gate HP 2 0 60000 140000 // Blood Castle 1 1 100000 220000 // Blood Castle 2 2 140000 260000 // Blood Castle 3 3 160000 340000 // Blood Castle 4 4 200000 440000 // Blood Castle 5 5 240000 500000 // Blood Castle 6 6 305000 565000 // Blood Castle 7 end
n - infinit
_______________________________________
|
|