WWW.UNKNOWNS.RO
WWW.UNKNOWNS.RO
Lista Forumurilor Pe Tematici
WWW.UNKNOWNS.RO | Reguli | Inregistrare | Login

POZE WWW.UNKNOWNS.RO

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lavinia.monica pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Timis
cauta Barbat
26 - 67 ani
WWW.UNKNOWNS.RO / Cum se face server de MuOnline / Explicatiile fisierelor dintr-un MuServer! Moderat de zerich25, zpetry
Autor
Mesaj Pagini: 1
VIRUS
WWW.UNKNOWNS.RO

Din: WWW.UNKNOWNS.RO
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3176
Sa incepem ..

Explicatie "Gate.txt"

1. Cum faci un gate pe "M"

* Sa luam la nimereala un gate, si am sa vi-l explic...


42 0 4 203 70 213 81 0 0 50


* Este gate-ul din Losttower7


42 - Numarul gate-ului
0 - Tipul de gate (/move)
4 - Numarul hartii
203 - X
70 - Y
213 - X1
81 - Y1
0 - Target gate
0 - Directie
50 - Level

Observatie: Revenim la numarul 2, adica "0"...
Exista 3 tipuri de gate-uri:
0 - Pentru /move, /warp sau "M"
1 - Pentru dus
2 - Pentru intors (cand vrei sa faci lagatura dintre 2 harti, o sa va explic mai tarziu acum revenim...)

* Acum trecem la partea de client...
* Retineti: Gate.txt si Gate.bmd trebuie sa fie acelasi
* Deschidem MoveReq.bmd si luam gate-ul din Losttower7 ca sa coincida...
* De obicei este gate-ul nr. 20




20 LostTower7 LostTower7 70 8000 41


20 - Numar gate in MoveReq.bmd
LostTower7 - Koreana
LostTower7 - Engleza
70 - Level
8000 - Zen
41 - Numar gate din gate.txt

Acum toti va intrebati de ce in Gate.txt e 42 si in MoveReq.bmd e 41, ei bine daca va uitati la gate-ul 40-41 veti observa ca e acelasi lucru, este gate-ul dintre L6 -> L7, L7 are nr. 2 dar nu conteaza tot in L7 ajungi Smile

Deci daca vreti sa faceti un gate pe "M" cel mai important este sa folositi aceleasi numere...

* Revenim la prima explicatie "Target gate, Directie"
* Directie: ganditi-va la pozitia characterului nimic mai mult




7 8 9
4 -1 6
1 2 3


-1 - orice pozitie

* Target gate

* Aici este putin mai dificil nu cred ca veti intelege, dar am sa incerc sa va explic:
* Trebuie sa numarati din 2 in 2 (0, 2, 4...) pentru fiecare gate care contine "dus si intors" adica 1 si 2 de care am spus mai sus...
* De asemenea trebuie numarat si "0" dar cu 1 numar (0, 2, 6, 7...) s.a.



2. Cum faci un gate dintre 2 harti!

* Probabil ca acum aveti ceva cunostiinte despre 1, 2 de care am zis mai sus, deci nu va fii asa greu Smile
* Luam un gate la nimereala si vi-l explic:


Dus:


1 1 0 121 232 123 233 2 0 20
2 2 1 107 247 110 247 0 1 20


Intors:


3 1 1 108 248 109 248 4 0 0
4 2 0 121 231 123 231 0 1 0


* Este gate-ul dintre Lorencia si Dungeon si invers, sa incepem...


Dus: prima linie:
1 - Numar gate
1 - Tipul de gate (dus/intors)
0 - Numar harta
121 - X
232 - Y
123 - X1
233 - Y1
2 - Target gate
0 - Directie
20 - Level

Dus: a doua linie:
2 - Numar gate
2 - Titul de gate (dus/intors)
1 - Numar Harta
107 - X
247 - Y
110 - X1
247 - Y1
0 - Target gate
1 - Directie
2 - Level

Intors: prima linie:
Sunt numerele din "Dus, a doua linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate

Intors: a doua linie:
Sunt numerele din "Dus, a prima linie", difera doar numarul gate-ului si Target gate


Explicatie "ShopX.txt"

* Luam un item oarecare...
* Preferata tuturor: Rena



14 21 0 0 0 0 0 //Rena

14 - Type (tipul item-ului din Item.txt)
21 - Index (numarul item-ului din Item.txt)
0 - Level (+ cat sa fie 0-13)
0 - Durability (0-255)
0 - Skill (valabil pentru arme mai mult)
0 - Luck (luck)
0 - Option (additional option 0-2

* Aici voi include si Bless Bug (BB)
* Ce inseamna Bless Bug ?
* Atunci cand vinzi un anumit item iti da mai mult zen decat cere
* Bless Bug se poate face doar pe anumite iteme nu pe toate
* Ex: Jewel of Bless (de unde vine si numele)
* Trebuie sa pui duratility mai mare (0-255)



Ex:
Jewel of Bless fara BB

14 13 0 0 0 0 0 //Jewel of Bless


Jewel of Bless cu BB

14 13 0 255 0 0 0 //Jewel of Bless


* Shop info:


Shop0 = [Lorencia] Blacksmith
Shop1 = [Lorencia] Bar
Shop2 = [Lorencia] Wizard
Shop3 = [Lorencia] Peddler
Shop4 = [Lorencia] Peddler langa rau [GM Shop]
Shop5 = [Lorencia] Potion Girl
Shop6 = [Davias] Bar
Shop7 = [Davias] Wizard
Shop8 = [Davias] Weapon Merchant
Shop9 = [Noria] Eo the Craftsman
Shop10 = [Noria] Elf Lala
Shop11 = [Lorencia] Alex
Shop12 = [Davias] Thomson Kannel
_________________

Explicatie "BadSyntax.txt"

* Acest fisier cenzureaza unele cuvinte, un fel de sintaxe gresite. Nici eu nu stiu asa bine ce vrea sa insemne...


"'"
"."
";"
":"
"."
"`"
"Webzen"
"webzen"
"(~censored~)"

_________________

Explicatie "ConnectMember.txt"

* Acest fisier este folosit pentru V.I.P. cand deschizi un SubServer V.I.P
* Ce inseamna ?!
* La acest server se pot conecta doar accounturile scrise aici...
* Ex: Code:
"accountname"
"StaRGagicu"

Explicatie "EventItemBag.txt"

* Acesta este primul tip de EventItemBag, cel simplu...
* Spun simplu pentru ca este asemanator cu un "shop"
* Adica poti pune cod ca in shop dar fara durability
* Ex:


0 5 4 0 0 0 // Blade


0 - Type
5 - Index
4 - Level
0 - Skill
0 - Luck
0 - Option

* EventItemBag info:


EventItemBag = Box of Luck
EventItemBag2 = Skeleton King
EventItemBag3 = Fire Dragon
EventItemBag4 = Star of Christmas
EventItemBag5 = Fire Cracker-Heart of Love
EventItemBag6 = Gold Metal
EventItemBag7 = Silver Metal
EventItemBag8 = Bok+1
EventItemBag9 = Bok+2
EventItemBag10 = Bok+3
EventItemBag11 = Bok+4
EventItemBag12 = Bok+5
EventItemBag13 = Ring of Warrior [40-80]
EventItemBag14 = Ring of Warrior [40-80]
EventItemBag15 = Heart of Dark Lord
EventItemBag16 = None :/
EventItemBag17 = Kundun [Kalima]
EventItemBag18 = HuntZone [Erochim]
EventItemBag19 = SeniorMix [Loren]
EventItemBag20 = Gem of Secrets
EventItemBag21 = Red Ribbon Box
EventItemBag22 = Green Ribbon Box
EventItemBag23 = Blue Ribbon Box
EventItemBag24 = Pink Chocolate Box
EventItemBag25 = Red Chocolate Box
EventItemBag26 = Blue Chocolate Box
EventItemBag27 = Light Purple Candy Box
EventItemBag28 = Vermilion Candy Box
EventItemBag29 = Deep Blue Candy Box
EventItemBag30 = Dark Elf (Crywolf Event)
EventItemBag31 = Balgass (Crywolf Event)
EventItemBag32 = Maya hands (Kanturu Event)
EventItemBag33 = Nightmare (Kanturu Event)
_________________

Explicatie "Monster.txt"

* Luam un monstru oarecare...
* Cel mai smecher: Spider


3 1 "Spider" 2 40 0 6 8 1 0 10 1 2 0 1 5 400 1800 10 2 120 10 5 0 0 0 0 0


3 - Numar monstru
1 - Rate
"Spider" - Nume monstru
2 - Level
40 - HP
0 - Mana
6 - Min. damage
8 - Max. damage
1 - Defense
0 - Magic defense
10 - Attack rate
1 - Defense rate
2 - Move range
0 - Attack type
1 - Attack range
5 - See range
400 - Move speed
1800 - Attack speed
10 - Respawn time
2 - Attribute
120 - Item rate
10 - Money rate
5 - Drop item max. level
0 - Wind resistance
0 - Poison resistance
0 - Ice resistance
0 - Lightning resistance
0 - Fire resistance
_________________

Explicatie "EventItemBagII.txt"

* Avem un EventItemBag de tipul asta:
* Deaia l-am numit EventItemBag II pentru ca este mai greu de explicat...


//µĺ·Ó°ˇ´É¸Ę ĽłÁ¤
0 0 0 1000 //·Î·Ł˝ĂľĆ
1 0 0 1000 //´řŔü
2 0 0 1000 //µĄşńľĆ˝ş
3 0 0 1000 //łë¸®ľĆ
4 0 0 1000 //·Î˝şĆ®Ĺ¸żö
5 0 0 1000 //şó°ř°Ł
6 0 0 1000 //°ć±âŔĺ(ąčƲ»çÄż
7 0 0 1000 //ľĆƲ¶ő˝ş
8 0 0 1000 //Ÿ¸ŁÄ­
9 0 0 1000 //ľÇ¸¶ŔDZ¤Ŕĺ
10 0 0 1000 //ŔĚÄ«·ç˝ş
end
//µĺ·ÓÁ¨ ą× ľĆŔĚĹ۵ĺ·Ó Č®·ü
//ŔĚşĄĆ®ľĆŔĚĹŰ µĺ·Ó Č®·üŔş
//ľĆŔĚĹ۵ĺ·Ó Č®·üŔş
1
"none" 1000000 0 0 0 0 100 1
end
//ŔÇ °ŞŔĚ 1ŔĚ¸é ·Ł´ýŔ¸·Î Ŕűżë, 0Ŕ̸é ŔűżëľČÇÔ
2
0 17 0 4 1 0 0 0 //´ŮĹ©şę·ąŔĚÄż
0 18 0 4 1 0 0 0 //Ľ±´őşí·ąŔ̵ĺ
0 31 0 4 1 0 0 0 //µĄľ˛şę·Îµĺ
0 20 0 1 1 0 0 0 //łŞŔĚĆ®şí·ąŔ̵ĺ
0 21 0 1 1 0 0 0 //µĄ˝şşí·ąŔ̵ĺ
3 12 0 1 1 0 0 0 //±×·ąŔĚĆ®·ÎµĺĽÁĹÍ
4 19 0 4 1 0 0 0 //±×·ąŔĚĆ®·ąŔÎĽ®±Ă
4 20 0 1 1 0 0 0 //żˇ·ÎżěąŮŔş¸ż?
5 9 0 4 1 0 0 0 //µĺ·ˇ°ďĽŇżďÁöĆÎŔĚ
5 11 0 1 1 0 0 0 //ÄďµĐŔÇÁöĆÎŔĚ
0 16 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® Ćı«ŔÇ°Ë
2 10 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ±×·ąŔĚĆ®ĽÁĹÍ
3 10 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® µĺ·ˇ°ď˝şÇÇľî
4 16 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ĽĽŔÎƮũ·Î˝şĽ®±Ă
4 17 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® Ȧ¸®»çŔĚĆ®ş¸żě
5 9 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® µĺ·ˇ°ďĽŇżďÁöĆÎŔĚ
5 8 0 0 1 1 0 1 //ż˘Ľł·±Ć® ĆĸęŔÇÁöĆÎŔĚ
7 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďĹő±¸
7 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďÇď¸ä
7 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹ͸¶˝şĹ©
7 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´Çď¸ä
9 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďąŮÁö
9 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďąŮÁö
9 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±ąŮÁö
9 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´ąŮÁö
9 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹÍąŮÁö
10 21 0 3 0 1 0 0 //±×·ąŔĚĆ®µĺ¶ó°ďŔĺ°©
10 24 0 3 0 1 0 0 //·ąµĺ˝şÇǸ´Ŕĺ°©
10 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±Ŕĺ°©
11 22 0 3 0 1 0 0 //şí·˘ĽŇżďşÎĂ÷
11 23 0 3 0 1 0 0 //ľĆ˝ş¸±şÎĂ÷
11 28 0 3 0 1 0 0 //´ŮĹ©¸¶˝şĹÍşÎĂ÷
end

Sa incepem...
Tipul "0" Code:
0 0 0 1000 //·Î·Ł˝ĂľĆ


0 - Map index
0 - Drop flag
0 - Min. monster level
1000 - Max. monster level

Tipul "1" Code:
"none" 1000000 0 0 0 0 100 1


"none" - Nume EventItemBag (Event)
1000000 - Drop zen
0 - Event item type
0 - Event item index
0 - Event item level
0 - Event item drop rate
100 - Item drop rate
1 - Excellent item drop rate (1-1200)

Tipul "2"

* Aici este mai usor pentru ca aici sunt itemele
* Asemanator cu un shop dar putin diferit si mai complex Code:
0 17 0 4 1 0 0 0 //´ŮĹ©şę·ąŔĚÄż


0 - Type
17 - Index
0 - Min. level item drop
4 - Max. level item drop
1 - Skill
0 - Luck
0 - Option
0 - Excellent [0/1]
_________________

Explicatie "MonsterSetBase.txt"

* Intr-un MonsterSetBase.txt exista 5 tipuri de spoturi:
* Tipul 0 "NPC, Door, Lance, Trap... etc."
* Tipul 1 "Range spot"
* Tipul 2 "Point spot"
* Tipul 3 "Goldeni..."
* Tipul 4 "Blood Castle, Devil Square, Chaos Castle... etc."

* Acum sa luam fiecare tip pe rand si sa-l explicam...



# Tipul "0" Code:
240 0 0 147 145 1

* In cazul nostru este Vault Keeper, Storage, Werehouse sau cum vreti sa-i ziceti...


240 - Numar monstru
0 - Numar harta
0 - Distanta
147 - X
145 - Y
1 - Directie

# Tipul "1" Code:
130 6 3 15 111 24 116 0 5

* Aici avem Spirit Sorcerer


130 - Numar monstru
6 - Numar harta
3 - Distanta
15 - X
111 - Y
24 - X1
116 - Y1
0 - Directie
5 - Monster count (cati sa apara pe spot)

# Tipul "2" Code:
61 8 30 83 176 -1

* ... Vim Knight
* Foarte asemanator cu tipul 0


61 - Numar monstru
8 - Numar harta
30 - Distanta
83 - X
176 - Y
-1 - Directie

# Tipul "3" Code:
82 0 30 183 128 188 135 -1 6

* ... Golden Tantalos
* Foarte asemanator cu tipul 1


82 - Numar monstru
0 - Numar harta
30 - Distanta
183 - X
128 - Y
188 - X1
135 - Y1
-1 - Directie
6 - Monster count

# Tipul "4" Code:
90 12 30 14 40 1

* ..Orc Warrior
* Foarte asemanator cu tipul 0 si 2


90 - Numar monstru
12 - Numar harta
30 - Distanta
14 - X
40 - Y
1 - Directie
_________________

Explicatie "Item.txt"

* Luam un item oarecare...
* Katache Code:
3 0 20 1 3 1 1 1 "Katache" 16 16 26 35 27 0 0 0 80 40 0 0 0 1 0 1 0 1 1


3 - Index
0 - Item solt, pozitia
20 - Skill type
1 - X
3 - Y
1 - Serial
1 - Option
1 - Drop [0/1]
"Katache" - Nume item
16 - Level item
16 - Min. damage
26 - Max. damage
35 - Speed
27 - Durability
0 - Magic durability
0 - Magic power
0 - Unknown
80 - Strength
40 - Agility
0 - Unknown
0 - Unknown
0 - Unknown
1 - Unknown
0 - DW/SM
1 - DK/BK
0 - Elf/Me
1 - MG
1- DL

* Cateva informatii:



# Index:
0 - Swords
1 - Axes
2 - Maces & Scepters
3 - Spears
4 - Bows & Crossbows
5 - Staffs
6 - Shields
7 - Helms
8 - Armors
9 - Pands
10 - Gloves
11 - Boots
12 - Wings & Others 1
13 - Others items 2
14 - Others items 3
15 - Scrolls

# Item slot:
0 - Left weapon (arma stanga)
1 - Right weapon (arma dreapta)
2 - Helm
3 - Armor
4 - Pands
5 - Gloves
6 - Boots
7 - Wings
8 - Guardian, Dinorant... etc
9 - Pendant
10 - Ring
-1 - Cannot be equiped (nu poate fii purtat)

# Skill:
Citeste "Skill.txt", adica numarul skill-ului...

# Coordonate: X, Y
X - Coloana
Y - Rand

# Serial:
0 - Disable
1 - Enable

# Option:
0 - Disable excellent option
1 - Enable excellent option

# Drop:
0 - Disable drop from monsters
1 - Enable drop from monsters

# Item name:
Numele item-ului

# Item level:
Level-ul itemului de drop

# Min. Damage & Max. damage:
Min. damage - 1
Max. damage - 255

# Speed:
Speed - 0-255

# Durability:
Durability - 0-255

# Magic durability:
Unknown

# Magic power:
Add wizardy damage

# Strength, Agility...:
Cerintele item-ului...

# Clase:
(1, 2, 3) Dark Wizard - Soul Master - Grand Master
(1, 2, 3) Dark Knight - Blade Knight - Blade Master
(1, 2, 3) Elf - Muse Elf - High Elf
(1, 3) Magic Gladiator - Duel Master
(1, 3) Dark Lord - Lord Emperor
_________________

Explicatie "ItemSetOption.txt"

* Luam un set la nimereala:Code:
1 "Warrior" 0 10 -1 -1 19 10 -1 -1 13 20 -1 -1 14 5 -1 -1 10 20 -1 -1 1 10 -1 -1 -1 -1 -1 -1 15 5 17 5 0 25 -1 -1 -1 -1 0 0 0 0 0

1 - Numar set
"Warrior" - Nume set
0 - Option 2-1
10 - Value
-1 - Option 2-2
-1 - Value
19 - Option 3-1
10 - Value
-1 - Option 3-2
-1 - Value
13 - Option 4-1
20 - Value
-1 - Option 4-2
-1 - Value
14 - Option 5-1
5 - Value
-1 - Option 5-2
-1 - Value
10 - Option 6-1
20 - Value
-1 - Option 6-2
-1 - Value
1 - Option 7-1
10 - Value
-1 - Option 7-2
-1 - Value
-1 - Option 8
-1 - Value
-1 - Option 9
-1 - Value
15 - Full 1
5 - Value
17 - Full 2
5 - Value
0 - Full 3
25 - Value
-1 - Full 4
-1 - Value
-1 - Full 5
-1 - Value
0 - None
0 - None
0 - None
0 - None
0 - None

# Explicatie:

0 - Prima optiune cand porti 2 iteme din set (Increase strength)
10 - Increase strength + 10
-1 - A doua optiune cand porti 2 iteme din set (adica nici o optiune)
-1 - Nici o valoare (value)

15 - Prima optiune cand porti setul complet (Critical damage rate)
5 - Critical damage rate + 5%
17 - A doua optiune cand porti setul complet (Excellent damage rate)
5 - Excellent damage rate + 5%
0 - A treia optiune cand porti setul complet (Increase strength)
25 - Increase srength + 25

# Optiuni:

0 - Increase strengh
1 - Increase agility
2 - Increase energe
3 - Increase vitality
5 - Increase min. attack damage
6 - Increase max. attack damage
7 - Increase magic damage
9 - Increase attack successfull rate
10 - Increase defence
11 - Increase maximum life
12 - Increase maximum mana
13 - Increase maximum AG
14 - Increase AG
15 - Critical damage rate
16 - Increase critical damage
17 - Excellent damage rate
18 - Increase excellent damage
19 - Increase skill damage
20 - Double damage rate
21 - Ignore enermy's defense
22 - Increase shield's defence
_________________

Explicatie "BloodCastle.dat"

* Aici cred ca este de ajuns traducerea...


// Acest fisier contine timpul din Blood Castle
// Timp de intrare / Timp de jucat / Timp de asteptare pana sa inceapa BC
0
5 15 1
end
// Drop-ul pentru Blood Castle
// Item drop rate (10)/n) / Excellent item drop rate (1/1200) / Timp de diparitie a item-ului
1
100 10 0
end
// Numar Blood Castle (0~6), Crystal statue HP, Castle gate HP
2
0 60000 140000 // Blood Castle 1
1 100000 220000 // Blood Castle 2
2 140000 260000 // Blood Castle 3
3 160000 340000 // Blood Castle 4
4 200000 440000 // Blood Castle 5
5 240000 500000 // Blood Castle 6
6 305000 565000 // Blood Castle 7
end


n - infinit


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la